Herlanceren, herpositioneren of tijd voor een update?
Een goede branding moet zitten als een maatpak. Weerspiegelt jouw branding niet helemaal meer wie je bent? Misschien ben je als bedrijf gegroeid, veranderd of zelfs een hele nieuwe weg ingeslagen, en is het tijd voor een herpositionering? Van een moderne update aan een verouderd logo tot een volledig nieuwe positie op de markt, Cayman helpt je doorheen het hele proces dankzij onze sprintmethode. Dankzij de KMO-portefeuille kan dat alles ook nog eens gesubsidieerd worden.
01. Onderzoek - WETEN
Van gisteren naar morgen
Jouw merk start niet vanaf nul, het heeft al een bepaald verhaal, een specifiek karakter. Sommige aspecten passen nu misschien niet meer bij je, maar andere worden net belangrijker. Bij een rebranding dompelen we ons daarom eerst volledig onder in jouw merk en verhaal. Met bewezen modellen vinden we antwoorden op belangrijke vragen over gisteren en morgen. Op die manier snappen we niet alleen de identiteit van je bedrijf en de context waarin het zich bevindt, maar spotten we ook de opportuniteiten voor de toekomst.
02. Denkwerk - DENKEN
Het strategische puzzelwerk
03. Ontwerp - MAKEN
Maken en schaven
04. Evaluatie - METEN
Meten en kiezen
We zijn gebeten om te meten: we leggen onze prototypes voor aan de doelgroep. Aan de hand van hun respons kunnen we optimaliseren en bijsturen waar nodig.
Na deze validatie en bijsturing, verzilveren we de strategie in de identiteit van het merk. Het concept met het grootste potentieel en waar iedereen zich achter kan scharen wordt gekozen. Na een paar keer bijschaven, komen we tot een finaal resultaat waar iedereen trots op is.